Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.
Zwroty prosimy kierować na adres:
Lidia Baran Garden e-Commerce ul. Bysewska 18 80-298 Gdańsk
z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"
Zwrot towaru – opis i procedura
Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu Sklepu Protect Garden 24. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.
Procedura:
Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu Sklepu Protect Garden 24 chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: info@protect-garden24.pl
Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.
Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe. - produkt musi być kompletny, - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania, - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.
Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.
Reklamacja – opis i procedura
Wszystkie produkty oferowane przez protect-garden24.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.
Procedura:
Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
- imię i nazwisko, - adres, - numer zamówienia, - nazwę zwracanego towaru, - numer katalogowy, - ilość produktów, - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!
Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.